سرور های DL 380   برند اچ پی سری های     G7-G8-G9

سرور های DL 380 برند اچ پی سری های G7-G8-G9

خرید هارد سرور, ,رم سرور چیست, نمایندگی سرور hp , ,زرد شدن هارد سرور اچ پی ,قیمت ram hp, نمایندگی hp,مرکز فروش هارد های اچ پی,
سرور های DL 380   برند اچ پی سری های     G7-G8-G9

سرور های DL 380 برند اچ پی سری های G7-G8-G9

خرید هارد سرور, ,رم سرور چیست, نمایندگی سرور hp , ,زرد شدن هارد سرور اچ پی ,قیمت ram hp, نمایندگی hp,مرکز فروش هارد های اچ پی,

HP ProLiant DL580 Gen9 سرور

HP ProLiant DL580 Gen9 Server

  

در این مقاله سعی خواهیم کرد به فیچر های جدید ی که بر روی سرور های جدید dl580 g9 ارائه شده است نگاهی داشته باشیم امید است این داکیومنت برای دوستانیکه میخواهند خلاصه ای درباره این سرور های بدانند مفید باشد.


سرور ProLiant DL580 Gen9 با چهار سوکت (۴S) استاندارد x86، مناسب جهت ارائه خدمات بر روی سرور مرکزی، قابلیت اطمینان بسیار بالا و در دسترس بودن، و راهکارهای مجازی سازی مناسب می باشد.

 

 

 

o        

FRONT VIEW ویوی جلوی سرور

 

§         0.0.1Front View ویوی جلوی سرور

 

§         0.0.1.1Rear View ویوی پشت سرور dl 580 g9

 

§         0.0.2Internal View ویوی داخلی سرور ۵۸۰ g9

 

۱٫CPU Memory Drawer Handle
۲٫Quick removal access panel
۳٫Drive bays 6-10 NOTE: Drives installed in these bays require the optional SAS backplane and cables.
۴٫Systems Insight Display
۵٫Health Status LED
۶٫Power On/Standby button and system power LED button
۷٫NIC status LED
۸٫UID button
۹٫Fans 1-4
۱۰٫Drive bays 1-5
۱۱٫Discovery services connectors
۱۲٫Video connector
۱۳٫USB connectors (2)

این سرور با پشتیبانی از پردازنده اینتل Xeon® E7-4800 / 8800 V3، می تواند باعث افزایش کارایی و راندمان با پشتیبانی از ۶TB حافظه، پهنای باند بیشتر، IO اسلات های PCIe Gen3.0، وسرعت SAS تا ۱۲ گیگابایت/ثانیه می شود. امنیت و حفاظت از داده ها ویژگی های سیستم ارتجاعی است که کسب و کار شما می توانید به آن بستگی داشته باشد که تمامی آن برای ماموریت حساس سازمانی، کسب و کار، و برنامه های کاربردی پایگاه داده مناسب است.

همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم سرور های سری ۵۸۰ بهترین انتخاب برای سرویس های دیتابیسی میباشند اما چون محدودیت فضای ذخیره سازی بر روی این سرور های داریم بهتر هست برای خرید این سری از سرور ها به فکر یک استوریج نیز باشید تا در استفاده از سری سرور های ۵۸۰ g9 مشکلی نداشته باشید.

 

 

 

 ویوی پشت سرور dl 580 g9

۱٫Serial connector۲٫Video connector۳٫Power Supplies 1-4۴٫PCI expansion slots 1-9۵٫Dedicated iLO connector۶٫FlexibleLOM ports 1-4
NOTE: Port configuration is dependent on the installed FlexibleLOM and may differ from what is shown in the illustration.
۷٫USB connectors (4)

البته تمام این مطالب بر گرفته از سایت خود شرکت اچ پی میباشد و در حالیست که سرور فوق جدیدا در نمایشگاه خارج از کشور در غرفه ی اچ پی بهره برداری گردیده است و هنوز در زمان تدوین این داکیومنت وارد ایران نشده است.

INTERNAL VIEW ویوی داخلی سرور ۵۸۰ G9

۱.CPU Memory Drawer

۲٫Memory Cartridges 1-8

۳.Processors 1-4

۴٫FBWC capacitor slots 1-4

۵٫I/O Card Auxiliary Power Connectors

۶٫Power Supplies

۷٫PCI expansion slots 1-9

۸٫SPI board (houses iLO chip, FBWC, microSD slot, 2x USB slots, TPM, top SAS backplane connector)

۹٫FlexibleLOM connector

 

بسیاری از شما دوستان در داکیومنت های قبلی نیز اشنایی با داخل این سرور ها دارید ما همیشه گفته ایم گروه فنی و مهندسی ما اماده پذیرایی از شما در واحد فنی میباشد میتوانید در واحد فنی ما قبل از کانفیگ دستگاه سرور خورد را مشاهده کرده سپس دوستان ما ان را کاملا برا شما تشریح خواهند کرد سپس برای نصب وراه اندازی بصورت رایگان در سایت شما حضور می یابند.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.