سرور های DL 380   برند اچ پی سری های     G7-G8-G9

سرور های DL 380 برند اچ پی سری های G7-G8-G9

خرید هارد سرور, ,رم سرور چیست, نمایندگی سرور hp , ,زرد شدن هارد سرور اچ پی ,قیمت ram hp, نمایندگی hp,مرکز فروش هارد های اچ پی,
سرور های DL 380   برند اچ پی سری های     G7-G8-G9

سرور های DL 380 برند اچ پی سری های G7-G8-G9

خرید هارد سرور, ,رم سرور چیست, نمایندگی سرور hp , ,زرد شدن هارد سرور اچ پی ,قیمت ram hp, نمایندگی hp,مرکز فروش هارد های اچ پی,

hp, فروش پاور سرور HP, فروش پاور سرور hp

در این مقاله قصد داریم تا به بخشی اساسی و مهم در سیستم های حفاظتی بپردازیم که شاید در بعضی مواقع زیاد جدی گرفته نشود.

هارد hp دیسک مناسب برای دوربین مداربسته :

هارد hp دیسک نقش مهمی در دوربین مداربسته دارد زیرا اطلاعات شما درون آن نگه داری شده و از این حیث حتی از دیگر تجهیزات نیز مهمتر است.

بهتر است برویم سر اصل مطلب و آن این است که چه  هارد hp دیسکی برای دوربین مداربسته ما مناسب است و از چه هارد hp دیسکی باید استفاده کنیم؟

تنوع برند و ظریفیت هارد hp دیسک ها در بازار آنقدر نیست که کار را برای ما سخت کند هارد hp. بهترین تولید کنندگان هارد hp دیسک در بازار Western Digital , Seagate , Hitachi , Toshiba و چند برند دیگر است که زیاد شناخته شده و محبوب نیستند . ظرفیت هارد hp دیسک ها نیز تنوع زیادی ندارد و برای دوربین مداربسته ازهارد hp دیسک های 500 گیگا بایت , 1 ترابایت و 2 ترابایت استفاده می شود.ر

یکی از تجربیاتی که خود من در این سال ها کسب کردم و در اختیار شما قرار میدهم این است که برای هر دستگاه ضبط تصویری ( DVR ) از هارد hp دیسک های 2 ترابایت استفاده نکنید و اگر احتیاج زیادی به چنین فضایی دارید سعی کنید از 2 هارد hp 1 ترابایت در کنار هم استفاده کنید. در موارد بسیاری دستگاه ها قادر به خواندن و نوشتن بر روی هارد hp های 2 ترابایت نیستند و پس از گذشت مدت زمانی با آنها به مشکل بر می خورند.

و اما نکته دیگر و قابل اهمیت در این زمینه جزئیات فنیهارد hp دیسک می باشد . 99 درصدهارد hp دیسک هایی برای این منظور استفاده می شوند طوری تنظیم می شوند که قابلیت ضبط پیوسته ویا همان OverWrite را داشته باشند و این فشار زیادی را بر روی هارد hp دیسک وارد می آورد. زیرا هارد hp دیسک بعد از رسیدن به حداکثر ظرفیت خود بخش کوچکی از فضا را برای پاک کردن و نوشتن دوباره اطلاعات در نظر می گیرد و مابقی فضا کاملا پر می شود که این عامل باعث فشار چند برابر بر روی بافر هارد hp شما می شود.

مشکل بالا شاید به ندرت اتفاق بی افتد اما اتفاق می افتد و باعث می شود تا اطلاعات شما به کل از بین بروند و قابل برگشت نباشند و این اتفاق ممکن است زمانی رخ بدهد که برای شما خیلی مهم است.

برای حل این موضوع پیشنهاد ما به شما این است که از هارد hpدیسک هایی با کش مناسب و بافر بالا استفاده نمائید و از فروشنده بخواهید تا هارد hp دیسکی را به شما بدهد که دور RPM آن مناسب این کار باشد.

هارد hp دیسک های موجود در بازار معمولاRPM ی برابر با 5400 RPM و 7200 RPM دارند . در سیستم های خانگی هارد hp دیسک های با RPM , 5400 استفاده می شود .

خاصیت RPMهارد hp این جا مشخص می شود که دور چرخش دیسک مغناطیسی بیشتر است و باعث می شود تا فراخوانی اطلاعات سریعتر میسر شود و این عامل مهمی در مشاهده تصاویر ضبط شده در دوربین مداربسته است.

 هارد hp

امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

کپی برداری با ذکر منبع منعی ندارد.هارد hpهارد hp

کاظمی , دوربین مداربسته روبوسیستمهارد hp

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.